45 Comments

  1. SBTV: Music said:

    Quality.

    May 18, 2017
    Reply
  2. Thea Hallow said:

    This was so sad to watch, WOW. I loved it, so much emotion but barely any dialogue at all

    May 31, 2019
    Reply
  3. abc said:

    that’s kinda crazy tho knocking at his door lol

    June 1, 2019
    Reply
  4. maria smay said:

    This is impeccable. Such true words spoken among today's youth NEED to be heard!! Another amazing video, thank you! Cheers from USA! x

    June 6, 2019
    Reply
  5. Ibrahim Rami said:

    Catfish at his finest

    June 7, 2019
    Reply
  6. Charlie H said:

    #BoxAintFreshBrudda

    June 7, 2019
    Reply
  7. KRIBZ 45 said:

    This shit is so true

    June 8, 2019
    Reply
  8. Mazza TV said:

    if you thought year 7s were bad at posting on social media

    June 9, 2019
    Reply
  9. farzana said:

    “we’ve metten” what a mug

    June 10, 2019
    Reply
  10. The Unknown Celebrity said:

    This was an amazing depiction of moden day and its social media use.

    June 14, 2019
    Reply
  11. Eva Josephine said:

    Exposed

    June 15, 2019
    Reply
  12. Theresa new changes MJT said:

    This film is set in Harlesden that’s my area don’t gass me 🔥🔥🔥

    June 17, 2019
    Reply
  13. 내가 널 이끄는 쟈니 said:

    Wait how does the girl found out where he lives tho thats creepy i mean she knows him through social media

    June 22, 2019
    Reply
  14. Angel cake said:

    The most disturbing thing about this guy the the damn road side in this room 😄

    June 23, 2019
    Reply
  15. Sophie McGowan said:

    Qiality

    June 25, 2019
    Reply
  16. yes this is my username said:

    I know this is late but if anyone's like this I am begging don't continue with that shit cause if you show your real self people might not like you people might like you, just common sense.

    June 28, 2019
    Reply
  17. Liz McFadden said:

    filmed in Harlesden where my north west Londoners at?!

    June 30, 2019
    Reply
  18. Posey the Cat said:

    When you realise he never even spoke

    July 18, 2019
    Reply
  19. Posey the Cat said:

    When you realise he never even spoke

    July 18, 2019
    Reply
  20. Fruity Cuber said:

    Honestly I don't have enough brain cells to deeply analyze this, so someone else do it for me and I'll sub to you as payment.

    July 19, 2019
    Reply
  21. Daniel Ewenkhare said:

    ❤️🧡💛💚💙💜💗

    July 29, 2019
    Reply
  22. Daniel Ewenkhare said:

    He is SOOOO FUCKING PEEEENNNNG PERIODTTTT 😍😍😍😍😍😍😍😍❤️🧡💛💚💙💜💗

    July 29, 2019
    Reply
  23. Milli Hendrix said:

    soo glad I'm no longer in my 20s

    August 9, 2019
    Reply
  24. Sonya Blade said:

    😶😮😐💖💜💙🤩🤩

    August 26, 2019
    Reply
  25. Inanna.erika Andrich said:

    Good film, deep.

    September 1, 2019
    Reply
  26. Dagenham Fan TV said:

    Does he ever talk ???

    September 3, 2019
    Reply
  27. Talk with Sumaya said:

    This is so sad but true.this generation pushes perfection so hard that people don’t actually see how great they are already but what they could change about them selves .and it’s not just for women men go through this too this video was a very good way of bringing light to a serious problem.much love❤️

    September 8, 2019
    Reply
  28. Brendan Crilly said:

    A film about social media depression, very well done

    September 9, 2019
    Reply
  29. Jay Sandoval said:

    People don't start off that way .. but little by little social media makes ppl fake ass hell , I would literally be standing next to a friend while he snaps a pic of someone elses car and post online saying it's his car .. lol .. wtf !? .. crap like that made me delete all my social media accts 3 years ago ! ..never been happier

    October 3, 2019
    Reply
  30. Hannah Brochocki said:

    Hey, i'm a filmmaker creating a documentary about social media, just looking for the person who did the Grahpics, VFX on this film. If you could get me in touch with the editor Adam Lewis, or the Motion graphics designer Jason Poley that will be great thank you!

    October 21, 2019
    Reply
  31. daniel hogg said:

    Didnt even have 2 talk and its powerful af! So real of today

    November 14, 2019
    Reply
  32. duh said:

    the guy editing his photos is basically a knock off version of facetune

    November 17, 2019
    Reply
  33. S Ali said:

    Men are not men nowadays worse then females

    November 23, 2019
    Reply
  34. licia atieno said:

    It doesn't cost anyone to be your real you

    December 4, 2019
    Reply
  35. Hannan Tribak said:

    Omg so true

    December 16, 2019
    Reply
  36. LegOver Lass said:

    These films are so depressing to watch. So sad. I wish the world could wake up from the spell it’s been put under so people can find each other again.

    December 23, 2019
    Reply
  37. Starlight Whispers said:

    If only men knew how feminine a woman could feel around them… The power that lies in their masculinity

    December 27, 2019
    Reply
  38. Luvtě said:

    LOL IN MY SCHOOL WE WATCHED THIS FOR LIKE A Drop down day when we dont do work and we just learn about stuff like this

    December 31, 2019
    Reply
  39. AJ Ismail said:

    Who turns up to someones house after being stood up and stay for ages…??? Nevertheless, this short film is important in addressing todays culture

    January 2, 2020
    Reply
  40. Komenz Music said:

    Hard

    January 2, 2020
    Reply
  41. Justnara Zaman said:

    wow such a lonely life, now I know why it makes sense when statistics say there a lot of people lonely

    January 4, 2020
    Reply
  42. Ashley Danielle said:

    Ouuuu I really like this one

    January 6, 2020
    Reply
  43. photogenic305 said:

    Wowwww!!! All for show. Crazy 🤦🏽‍♀️

    February 8, 2020
    Reply
  44. the Tan Van said:

    It's really sad that people hate themselves like this….you've only got one life…try to enjoy it as much as possible….stop investing everything into other people's approval….

    February 10, 2020
    Reply
  45. JuanMa Espinola said:

    It looks like a british production of la Rosa de Guadalupe

    February 18, 2020
    Reply
  46. Temisanren Uwawah said:

    Needs to be a feature tbh

    February 20, 2020
    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *